בזמן האחרון הילד לא רוצה ללכת לבית הספר. הוא מדווח לעתים קרובות על כאבי ראש – בטן, ורוצה להישאר בבית. כשהוא הולך לבית הספר הוא הולך באי חשק, אחר הצהריים הוא חסר מצב רוח, ואינו רוצה להכין שיעורי בית.

אנחנו, ההורים, רואים את הקושי של הילד וכואבים את המצב, אנו מנסים לעודד את הילד בדרכים שונות, אך לא מצליחים, וכתוצאה מכך אנו מרגישים חסרי אונים. לעתים, הקשיים והאתגרים של הילד עם המערכת הבית ספרית יוצרים מעין דז’ה-וו אצל ההורים. תסכולים ותחושות כישלון משנות הלימודים בבית הספר מתעוררים, ומעוררים שוב תחושות של חוסר אונים וקושי בהתמודדות עם המערכת- היעדר כתובת לקבלת מענה, ביורוקרטיה מסורבלת ותחושה שאתם נופלים בין הכיסאות.

הקשיים שאיתם מתמודד התלמיד במערכת הבית ספרית עלולים להשפיע על התנהגותו, על  הישגיו הלימודיים ועל התערותו בחברה, ויכולים להתבטא בחוסר שביעות רצון, חוסר שמחת חיים, עצבנות, התפרצויות כעס, מופנמות ותלונות על מיחושים שונים.

בהדרכה, ניתן לגיטימציה לתחושותיכם ולקשיים איתם אתם מתמודדים, תוך הבנת הקשיים והאתגרים איתם הילד מתמודד בביה”ס. יחד נזהה את מקור הבעיה ונחפש דרכים יעילות לשיפור האווירה בבית ולקידומו של ילדכם בבית הספר תוך שיתוף פעולה עם צוות ההוראה.

באמצעות תנועה, מגע, חשיבה חיובית, כוח רצון, זימון חוויות הצלחה, משחקי תפקיד- סימולציות, נדמה מצבים שבהם אתם והילד מתמודדים עם המערכת הבית ספרית. רכישת הידע והמיומנויות יעזרו לכם להבין את הילד ולסייע לו להשתלב בהצלחה בבית הספר.

 

 

 

לקביעת פגישה, לחצו כאן