התמודדות עם לקויי למידה

ילדים עם הפרעות קשב ולקויות למידה מתקשים לתפקד כנדרש בלימודים: קשיי סדר וארגון, קשיי ארגון החומר הנלמד, קושי לעמוד בלוחות זמנים, קושי בביצוע חובות לימודיות (עבודות, מבחנים), קשיים הגורמים לתלמיד תסכול והרגשה של חוסר אונים, ויכולים להתבטא גם בקשיים נוספים, כגון התנהגות תוקפנית ואימפולסיבית וקושי להשתלב מבחינה חברתית.

גם הורים לילדים עם הפרעות קשב וריכוז, לקויות למידה וחוסר ויסות חושי מרגישים לפעמים חסרי אונים. הם אינם מבינים מדוע בבית הילד מתנהג בצורה מוקצנת ולא מקובלת, מדוע הוא אינו מקשיב לבקשותיהם, מדוע כל הזמן מתקשרים מבית הספר ומתלוננים על כך שהילד מפריע בכיתה או לא מצליח לבצע משימות פשוטות התואמות לגילו וכן הלאה. כתוצאה מכך ההורים מאשימים את עצמם, וחושבים שאולי הם הורים לא מספיק טובים.

בהדרכה תקבלו תמיכה מקצועית ואוזן קשבת. יחד נברר את הגורמים לבעיה, נבין את הקשיים שאיתם מתמודד הילד: ריבוי משימות, ניהול זמן, קבלת סמכות, סדר וארגון, וניתן הסבר פסיכו-חינוכי להשלכות הבעיה על היכולת הלימודיות, החברתיות והרגשיות. יחד נקבע את המטרות והיעדים ונבנה תכנית הדרכה מעשית כיצד להתמודד עם הבעיות שעומדות על הפרק תוך מתן פתרונות ודרכי התמודדות יעילות עם האתגרים איתם מתמודדת המשפחה.

לקביעת פגישה, לחצו כאן